Välkommen till vår klass!
VEM?
I klassen finns tre elever. Eleverna kommer från Ghana, Nigeria och Rumänien samt läraren Marina.
VARFÖR startar vi en blogg?
För att:
- lära sig mera svenska
- träna på att skriva svenska
- använda sig av digitala verktyg (smarttelefon, dator, internet, kamera)
VAR?

Bra text
SvaraRaderaBra
SvaraRadera